De ‘best gelezen’ corporate communicatie artikelen van ReplyToAll.

De tijd van lijstjes is aangebroken. Van de ‘The World’s Biggest Companies’ tot en met ‘Most Fuel-Efficient American Cars‘. Aan de hand van Google Statistics, hebben wij voor u; de best gelezen artikelen van replytoall.nl in 2008 geselecteerd. Denk aan de disclaimer; ‘please consider the environment before printing this article’.

De TOP 10 artikelen (met de meeste unieke pagina bezoeken) van Reply To All:

  1. communicatie is een strategische beleidsdiscipline
  2. cultuur spiegel van de organisatie
  3. alles is corporate marketing
  4. crisis communicatie bij KPN en XS4ALL de kop in het zand
  5. een open brief aan managers
  6. communicatie is een strategische beleidsdiscipline deel 5
  7. symptomen bestreden patient overleden
  8. storytelling de echte verhalen uit de organisatie boekrecensie
  9. high class escort service lijdt onder kredietcrisis
  10. Mcdonalds imago of reputatie probleem

De TOP 15 artikelen (langste leestijd per artikel) van ReplyToAll:

  1. een open brief aan managers
  2. external threats to tourism destinations how to act upon
  3. het ligt aan de interne communicatie
  4. episode II; Siemens strikes back; imagoboost campagne
  5. crisis communicatie bij KPN en XS4ALL de kop in het zand
  6. tien blog communicatie adviezen
  7. hoe communiceert u met de super rijken
  8. kpn sluit je niet aan maar sluit wel haar communicatielijnen
  9. meerwaarde samenwerking HRM en communicatieprofessionals
  10. reputatiemanagement is bal voor open doel leggen
  11. Greenpeace directeur oorlog met netwerk tv
  12. virtuele organisatie nog ver weg
  13. hoe lossen de belgen hun imago probleem op
  14. Mcdonalds imago of reputatie probleem
  15. secretaresse bypass 10 tips

Schrijversambities? Via Uw Column, kunt u een artikel publiceren. ReplyToAll heeft als centraal thema (corporate) communicatie. Hebt u voorbeelden van goede of verbeterbare communicatie middelen, stromen, beleid, strategie etc.; deel het met onze lezers. Ook als u overweegt om een communicatieboek te recenseren of een communicatieonderwerp, bijv. interne communicatie of reputatiemanagement, wilt beschrijven. Als u, uw artikel van een foto wil voorzien, dan kunt u het artikel en de foto sturen aan Christian ter Maat (Hoofdredacteur); christian@carevolution.nl
Tevens is er de mogelijkheid om onderaan elk artikel een reactie ‘te posten’ (schrijven).

Door Christian ter Maat; Directeur Carevolution; organisatie & managementadvies. Ook gevraagd als: management, marketing, motivatie & inspiratie spreker en aangesloten bij Speakers Academy. Voorbeeld titels van zijn presentaties: ‘Bureaucratie; bevrijd uw organisatie van hinderlijke regels.’ en ‘Van klantgerichtheid naar service kwaliteit naar klanttevredenheid.’ en ‘Kredietcrisis Krijgskunsten’.


© Copyright 2008 Carevolution

Over Christian ter Maat

[p]Christian ter Maat MCC, MMC is zelfstandig organisatieadviseur, met meer dan 17 jaar internationale werkervaring en een post-graduate master degree in Corporate Communication (MCC) en in Management Consultancy (MMC). Tevens heeft hij de, door het Nederlands Centrum van Directeuren en Commissarissen en Nyenrode ontwikkelde leergang “Nyenrode Commissarissencyclus” gevolgd.[/p]
[p]Christian heeft Carevolution management- & organisatie advies opgericht; “Consultants who care about clients, people & society”. Veranderingstrajecten kunnen als evolutie of als revolutie worden gekenmerkt.[/p]
[p]Carevolution is een organisatie- & management adviesbureau met focus op: strategie, organisatie structuur & besluitvorming, verandermanagement, communicatie & marketing en business development. Carevolution richt zich o.a. op de volgende industrieën: media, entertainment, creatieve dienstverleners, hospitality, travel, leisure, retail, wellness, zorg, goede doelen, professionele dienstverlening, onroerend goed en automotive.[/p]
[p]De organisatorische vraagstukken variëren van strategische aard, veranderingstrajecten, fusies en overnames (M&A), doorlichtingen, coaching, interim management tot stakeholders analyses en klantprogramma’s. Tevens spreekt Christian ter Maat regelmatig op congressen en seminars over bovengenoemde onderwerpen.[/p]
[p]En publiceert hij o.a. op: gek op klanten[/p]
[/p][/p]
Voor informatie over Carevolution en Christian ter Maat:[/p]
carevolution management & organisatie advies[/p]
presentaties & workshops - Speakers Academy[/p]
strategie winkel[/p]
snijden in bureaucratie - cut the red tape[/p]
Italiaanse Kook Workshop[/p]strategisch communicatieadvies - MCC Advies[/p]
[/p]
U kunt Christian ter Maat (Carevolution) bereiken per email:
christian@carevolution.nl
[/p]

Dit bericht is geplaatst in corporate communicatie, interne communicatie, marketing communicatie, public relations, reputatie management met de tags , , , , , . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *