WE SPAM YOU A MERRY X-MAS

De laatste werkdagen van 2008. Hard werken om de mail op te schonen. Maar, ik verlies de strijd tegen een vloedgolf van kerstwensen. Alleen al vandaag 120 kerstwensen via mail, Hyves en Linkedin, van soms volkomen vreemden, met allemaal met dezelfde lelijke kerstfoto’s en allemaal even onpersoonlijk. De Blackberry en IPhone loopt er volledig op vast.Het is niet alleen onnodig, maar ook onzorgvuldig. Alle emailadressen als cc en niet bcc bij die kerstmail? Leuk voor jouw concurrenten. Een korte replytoall en je bent bij iedereen in beeld.

Eerst even nadenken voordat je die kerstwensen verstuurt. Waarom, met welke doel aan wie?

Ik ben dol op kerst en dol op lieve kerstwensen, Maar, volgend jaar wil ik gewoon weer een kaartje. Of nog liever een kaartje met een flesje als je echt om me geeft….. en zelfs dat flesje alleen vind ik al prima.

Walther Ploos van Amstel.

p.s. voor iedereen: fijne kerstdagen en allthebest voor 2009!

Over Admin

Dramatically engineer compelling ROI and extensive leadership skills. Progressively transform out-of-the-box e-commerce after turnkey e-services. Quickly innovate interactive opportunities whereas resource sucking manufactured products.
Dit bericht is geplaatst in gastcolumns, interne communicatie, marketing communicatie, reputatie management met de tags , , , , . Bookmark de permalink.

Eén reactie op WE SPAM YOU A MERRY X-MAS

  1. Pingback: WE SPAM YOU A MERRY X-MAS…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *