Regelmatig worden onderwerpen als identiteit, imago en reputatie door elkaar gebruikt, bijvoorbeeld onlangs in
Employee Communication Quotient monitor
inhoudsopgave:
introduktie the communication system
hoofdstuk 1 what is corporate communication
hoodstuk 2 from Communication to reputation
hoofdstuk 3 creating identity and identification
hoofdstuk 4 measuring corporate identity
hoofdstuk 6 communication with the corporate brand
hoofdstuk 8 communicating with key stakeholders
hoofdstuk9 assessing the effectiveness of corporate Communication
hoofdstuk 10 applied reputation research
hoofstuk 11 organising corporate Communication
uitgave:
- Auteurs: prof. dr. Cees B.M. van Riel en prof. Charles J. Fombrun
- Hardcover: 306 pagina’s
- Uitgever: Routledge; 1 edition (April 17, 2007)
- Taal: Engels
- ISBN-10: 0415328268
- ISBN-13: 978-0415328265
- Afmetingen: 24 x 16 x 2,5 cm
Door Christian ter Maat MCC, MMC; Directeur Carevolution; organisatie- en management advies.
Bijvoorbeeld: corporate communicatie en reputation management vraagstukken; en hoe kan strategische en geïntegreerde communicatie aan uw organisatie waarde toevoegen.
Eventbuzz blogs van Christian zijn hier te lezen.
Ter Maat publiceert ook op GekOpKlanten.
Over Christian ter Maat
[p]Christian ter Maat MCC, MMC is zelfstandig organisatieadviseur, met meer dan 17 jaar internationale werkervaring en een post-graduate master degree in Corporate Communication (MCC) en in Management Consultancy (MMC). Tevens heeft hij de, door het Nederlands Centrum van Directeuren en Commissarissen en Nyenrode ontwikkelde leergang “Nyenrode Commissarissencyclus” gevolgd.[/p]
[p]Christian heeft Carevolution management- & organisatie advies opgericht; “Consultants who care about clients, people & society”. Veranderingstrajecten kunnen als evolutie of als revolutie worden gekenmerkt.[/p]
[p]Carevolution is een organisatie- & management adviesbureau met focus op: strategie, organisatie structuur & besluitvorming, verandermanagement, communicatie & marketing en business development. Carevolution richt zich o.a. op de volgende industrieën: media, entertainment, creatieve dienstverleners, hospitality, travel, leisure, retail, wellness, zorg, goede doelen, professionele dienstverlening, onroerend goed en automotive.[/p]
[p]De organisatorische vraagstukken variëren van strategische aard, veranderingstrajecten, fusies en overnames (M&A), doorlichtingen, coaching, interim management tot stakeholders analyses en klantprogramma’s. Tevens spreekt Christian ter Maat regelmatig op congressen en seminars over bovengenoemde onderwerpen.[/p]
[p]En publiceert hij o.a. op: gek op klanten[/p]
[/p][/p]
Voor informatie over Carevolution en Christian ter Maat:[/p]
carevolution management & organisatie advies[/p]
presentaties & workshops - Speakers Academy[/p]
strategie winkel[/p]
snijden in bureaucratie - cut the red tape[/p]
Italiaanse Kook Workshop[/p]strategisch communicatieadvies - MCC Advies[/p]
[/p]
U kunt Christian ter Maat (Carevolution) bereiken per email:
christian@carevolution.nl[/p]