Sex Sells; sekstape Jennifer Aniston als viral video voor gebotteld watermerk

Nieuwe media, nieuwe tijden, nieuwe communicatie, maar het oude adagium; Sex Sells. Jennifer Aniston, bekend van de televisieserie Friends ontdekt virals in haar: Jenn Aniston sekstape!

Suit Supply; wie kent ze niet, het bijtertje onder de ‘affordable’ maatpakken en accessoires, heeft afgelopen jaar het thema; Sex Sells al ingezet voor haar ‘Shameless campagne’.

Virals zijn hot. Elke communicatiebureau probeert tegenwoordig zo veel mogelijk aandacht te scoren via opvallende filmpjes op internet. Soms slaagt men, de meeste falen. Een onbekend merk fleswater, SmartWater, probeert nu een viral video te maken. Als voornaamste ingrediënt hebben de makers gekozen voor actrice Jennifer Aniston. Zij duikt in de wereld van de virals en laat hiermee zien hoe oppervlakkig de gemiddelde internethype is. Vooral dieren, dansende baby’s en pijnlijke momenten scoren. Ze sluit af met de klassieker: Sex sells!

Hoe maak je bijvoorbeeld de elektrische auto gewild (desire)?
Allereerst door hem sexy te maken. Design, prestaties en marketing zijn hierbij belangrijke ingrediënten. Helaas zijn er al voldoende virals online die juist de elektrische auto bespotten en zijn geitenwollen sokken effect versterken .

De Aniston viral werkt; bijna 8 miljoen viewers in 14 dagen. Een aardige video clip voor het merk Smartwater, click op de link hieronder:

 
  

© Copyright 2011 Carevolution

Door Christian ter Maat; Directeur Carevolution; organisatie- & management- en communicatieadvies [onder andere; strategie, groei, verandering, fusies & overnames en reputatiemanagement].

Over Christian ter Maat

[p]Christian ter Maat MCC, MMC is zelfstandig organisatieadviseur, met meer dan 17 jaar internationale werkervaring en een post-graduate master degree in Corporate Communication (MCC) en in Management Consultancy (MMC). Tevens heeft hij de, door het Nederlands Centrum van Directeuren en Commissarissen en Nyenrode ontwikkelde leergang “Nyenrode Commissarissencyclus” gevolgd.[/p]
[p]Christian heeft Carevolution management- & organisatie advies opgericht; “Consultants who care about clients, people & society”. Veranderingstrajecten kunnen als evolutie of als revolutie worden gekenmerkt.[/p]
[p]Carevolution is een organisatie- & management adviesbureau met focus op: strategie, organisatie structuur & besluitvorming, verandermanagement, communicatie & marketing en business development. Carevolution richt zich o.a. op de volgende industrieën: media, entertainment, creatieve dienstverleners, hospitality, travel, leisure, retail, wellness, zorg, goede doelen, professionele dienstverlening, onroerend goed en automotive.[/p]
[p]De organisatorische vraagstukken variëren van strategische aard, veranderingstrajecten, fusies en overnames (M&A), doorlichtingen, coaching, interim management tot stakeholders analyses en klantprogramma’s. Tevens spreekt Christian ter Maat regelmatig op congressen en seminars over bovengenoemde onderwerpen.[/p]
[p]En publiceert hij o.a. op: gek op klanten[/p]
[/p][/p]
Voor informatie over Carevolution en Christian ter Maat:[/p]
carevolution management & organisatie advies[/p]
presentaties & workshops - Speakers Academy[/p]
strategie winkel[/p]
snijden in bureaucratie - cut the red tape[/p]
Italiaanse Kook Workshop[/p]strategisch communicatieadvies - MCC Advies[/p]
[/p]
U kunt Christian ter Maat (Carevolution) bereiken per email:
christian@carevolution.nl
[/p]

Dit bericht is geplaatst in corporate communicatie, interne communicatie, marketing communicatie, public relations, reputatie management met de tags , , . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *