Professionele communicatie modellen en formats online beschikbaar.

bij een interne communicatie campagne? Aan welke voorwaarden moet Investor Relations communicatie voldoen. E-communicatie; wat zijn de voetangels?

Voor doorgewinterde communicatieprofessionals is dit allemaal appeltje-eitje? Maar voor meer generieke managers, met communicatietrajecten als onderdeel van het takenpaket, zijn checklisten, modellen en formats essentieel. Zo worden belangrijke stappen niet overgeslagen en wordt niet te veel tijd verloren met het definiëren van de kaders en volgorde van activiteiten.

People seldom improve when they have no other model but themselves to copy after”  

De Kite Methode is een online toolkit voor corporate communicatie management waarmee u sterke communicatie plannen opstelt en effectieve communicatiemiddelen ontwikkelt. De methode is bestemd voor de communicatieprofessional, managers en hij of zij die dit wil worden. De overzichtelijke online toolbox en ook de cassette zijn buitengewoon praktisch bij communicatie vraagstuk analyse en implementatie.

voor Kite Methode inhoudsopgave, klik hier.

De Kite Methode vertaalt complexe theorieën naar heldere, praktijkgerichte teksten. Aan de orde komen: strategie, identiteit & imago, empowerment, interne en externe communicatie, marketing-communicatie en digitale communicatie. Aan de hand van een strategisch communicatieplan werkt de methode  de complete communicatiestrategie van een fictief bedrijf uit. Tientallen handige stappenplannen en templates vindt u hier en voorbeelden van effectieve communicatie instrumenten voor deze fictieve onderneming. Hiermee ontwikkelt u websites, advertentiecampagnes, brochures, verkooppresentaties, etc. voor uw eigen organisatie. 

Wilt u de Kite Methode ook in gedrukte vorm bij u op de plank hebben staan? Dan kunt u kiezen voor een luxe cassette met 2 ringbanden en de uitgave ‘Tien modellen voor een sterk merk’.

Over Kite Communications: oprichter van Kite Communications en schrijver van de Kite Methode is Lex Eschauzier. Met de Kite Methode presenteert hij zijn selectie uit de vele literatuur over communicatiemanagement. Vanuit zijn visie en praktijkervaring maakt hij deze operationeel voor communicatiemanagers en hun medewerkers. Lex is ook auteur van Reply To All.

Door Christian ter Maat; Directeur Carevolution; organisatie & managementadvies. Gevraagd als: management, marketing & inspiratie spreker en aangesloten bij de Speakers Academy. Voorbeeld titels van zijn presentaties: ‘Bureaucratie; bevrijd uw organisatie van hinderlijke regels.’ en ‘Van klantgerichtheid naar service kwaliteit naar klanttevredenheid.’ en ‘Kredietcrisis Krijgskunsten’.


© Copyright 2009 Carevolution

Stuur door naar een relatie

Reageer

(zal niet zichtbaar zijn)

Als u uw reactie geplaatst heeft kunt u de reactie nog 30 minuten aanpassen. Klik hiervoor op "Bewerk reactie".

Vorige artikel:
Volgende artikel:

Laatste reacties